Solicitare informaţii de interes public, conform Legii nr. 544/2001
Pentru a solicita Societăţii Naţionale de Radiocomunicaţii S.A. (RADIOCOM) informaţii de interes public, conform prevederilor Legii nr. 544/2001, cu modificările şi completările ulterioare, privind liberul acces la informaţiile de interes public, vă rugăm să vă adresaţi Serviciului Marketing.
Persoana responsabilă cu difuzarea informaţiilor de interes public: Andreea MITRAN
Coordonate de contact:
E-mail: andreea.mitran@radiocom.ro
Tel.: + 40 31 500 30 49
Fax: + 40 31 500 30 13
Program de funcţionare: Luni - Joi 08:00 - 16:30; Vineri 08:00 - 14:00
Legislaţie:
Modalitatea de contestare:
Documente utile:
Rapoarte de implementare a Legii nr. 544/2001
Documente:
RADIOCOM este înregistrat ca operator de date personale sub nr. 937/2007 şi nr. 35679/2015.
Informaţiile referitoare la prelucrarea datelor cu caracter personal privind petenţii le regăsiţi în secţiunea Transparenţă - subsecţiunea Protecţia datelor - aici.
Vă asigurăm că datele dvs. vor fi utilizate doar în scopul în care au fost colectate, gestionarea şi soluţionarea petiţiei transmise către RADIOCOM, în condiţiile legislaţiei în vigoare.
Prin transmiterea petiţiei, vă exprimaţi consimţământul fără echivoc, privind prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal în legătură cu tratarea acesteia.
Aveţi dreptul să vă retrageţi oricând consimţământul acordat prin trasmiterea unei solicitări în acest sens.
Modalităţile de contestare a deciziei autorităţii sau a instituţiei publice, în situaţia în care o persoană consideră că dreptul său privind accesul la informaţiile de interes public a fost încălcat, sunt prevăzute în art. 21 şi art. 22 din Legea nr. 544/2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public, cu modificările şi completările ulterioare, şi în art. 32, art. 33 şi art. 36 din H.G. nr. 123/2002 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 544/2001, cu modificările prevăzute în H.G. nr. 478/2016, şi anume:
Formularele aferente pentru reclamaţii administrative:
Formularul de cerere / reclamaţia administrativă poate fi transmis(ă), prin una dintre următoarele modalităţi: