01.07.2018 - RADIOCOM aniversează 27 de ani de activitate
Societatea Naţională de Radiocomunicaţii S.A. sărbătoreşte, în data de 1 iulie, 27 de ani de la înfiinţare. Acest moment aniversar marchează, totodată, 20 de ani de când s-a transformat din regie autonomă în societate pe acţiuni.
Cunoscută sub numele comercial RADIOCOM, Societatea Naţională de Radiocomunicaţii S.A. îşi are originea în compania cu participare mixtă - de stat şi privată, înfiinţată în anul 1927, care de-a lungul timpului a suferit mai multe reorganizări. În anul 1991, prin divizarea Rom - Post - Telecom, s-a înfiinţat Regia Autonomă Radiocomunicaţii, care în anul 1998, prin reorganizare, a devenit Societatea Naţională de Radiocomunicaţii S.A.
În prezent, Societatea Naţională de Radiocomunicaţii S.A. este una dintre cele mai mari companii care activează pe piaţa comunicaţiilor din România, cu capital integral de stat, al cărei acţionar unic este Ministerul Comunicaţiilor şi Societăţii Informaţionale.
Pe parcursul celor 27 de ani, compania şi-a consolidat poziţia pe piaţă, devenind astăzi principalul furnizor naţional de servicii de broadcasting şi un jucător important în domeniul comunicaţiilor electronice.
Societatea Naţională de Radiocomunicaţii S.A. şi-a dezvoltat continuu cele două linii mari de business, adaptându-se constant la noile tehnologii în vederea creşterii competitivităţii şi diversificării serviciilor de comunicaţii electronice. Compania a devenit, astfel, o instituţie credibilă şi sigură, fiind un partener de încredere, graţie profesionalismului specialiştilor săi.
Calitatea infrastructurii şi a serviciilor oferite au permis companiei să câştige, de-a lungul timpului, încrederea multor clienţi importanţi din cele mai variate sectoare de activitate.
Societatea Naţională de Radiocomunicaţii S.A. este implicată, în acest moment, într-o serie de proiecte aflate în desfăşurare, urmărind prin investiţii permanente în tehnologii moderne furnizarea de noi servicii, precum şi îmbunătăţirea celor existente.
Consolidarea poziţiei în segmentul de broadcasting, prin implementarea televiziunii digitale terestre în România şi operarea în condiţii comerciale a multiplexelor digitale, este unul dintre obiectivele strategice ale Societăţii Naţionale de Radiocomunicaţii S.A. De asemenea, urmăreşte cu interes dezvoltarea radioului digital terestru în Europa şi susţine implementarea unei strategii de dezvoltare a radiodifuziunii digitale în România, în vederea creşterii calităţii atât a recepţiei la nivelul populaţiei, cât şi a contentului.