23.05.2011- Expoziţia Internaţională de Franciză şi Branding 2011



S.N. Radiocomunicaţii S.A. şi-a promovat brandul Radiocom în cadrul IFBE 2011

S.N. Radiocomunicaţii S.A. şi-a promovat brandul RADIOCOM în cadrul Expoziţiei Internaţionale de Franciză şi Branding, care s-a desfăşurat în perioada 20-22 mai 2011, la World Trade Plaza Bucureşti.

De asemenea, RADIOCOM a sprijinit, în calitate de Partener, Asociaţia Română de Franciză (ARF) în organizarea Expoziţiei Internaţionale de Franciză şi Branding (International Franchise and Branding Exhibition - IFBE 2011).

Expoziţia a avut scopul de a stimula piaţa autohtonă de franciză şi de a o raporta mai bine la cea internaţională, reunind expozanţi din diferite ţări ale Uniunii Europene.

RADIOCOM a participat şi la primul Forum de Franciză al ţărilor de la Marea Neagră şi Balcani, care s-a derulat la IFBE 2011. În cadrul acestui forum s-au dezbătut probleme legate de cooperarea economică dintre ţările fondatoare ale Black Sea Franchise Federation (BSFF) şi despre ce înseamnă un brand puternic.

Cea de-a doua ediţie a târgului internaţional dedicat afacerilor în franciză şi promovării brandurilor a reunit atât antreprenorii, cât şi organisme prestigioase din domeniu şi publicaţii de profil.

RADIOCOM este implicată, începȃnd cu luna mai 2011, în diverse proiecte din sfera comunicaţiilor electronice, dar şi de promovare a imaginii. Astfel, la începutul lunii mai, RADIOCOM a lansat în municipiul Satu Mare serviciile de broadband de tip WiMAX, oferind sătmărenilor acces gratuit la informaţii. Prin această lansare, RADIOCOM şi-a continuat strategia de extindere în ceea ce priveşte furnizarea tehnologiei WIMAX la nivel naţional, folosind infrastructura wireless proprie.

WiMAX (Worldwide Interoperability for Microwawe Access) este o tehnologie de ultimă generaţie care furnizează conexiuni de mare viteză la Internet.

RADIOCOM, marcă înregistrată a Societăţii Naţionale de Radiocomunicaţii S.A., este unul dintre principalii furnizori de reţele şi servicii de comunicaţii electronice din România şi, în acelaşi timp, lider de piaţă în domeniul broadcasting-ului.

Portofoliul variat de servicii oferit de către RADIOCOM se adresează, în principal, segmentului business: Internet, VPN, linii închiriate, pachete de servicii (bundle 2 Play) şi servicii de comunicaţii prin satelit.