RADIOCOM sărbătoreşte 32 de ani pe piaţa de telecomunicaţii din România
RADIOCOM sărbătoreşte 32 de ani pe piaţa de telecomunicaţii din România
Societatea Naţională de Radiocomunicaţii S.A. sărbătoreşte, în data de 1 iulie, 32 de ani de la înfiinţare. Acest moment aniversar marchează, totodată, 25 de ani de când s-a transformat din regie autonomă în societate pe acţiuni.
Cunoscută sub numele comercial RADIOCOM, Societatea Naţională de Radiocomunicaţii S.A. îşi are originea în compania cu participare mixtă - de stat şi privată, înfiinţată în anul 1927, care de-a lungul timpului a suferit mai multe reorganizări. În anul 1991, prin divizarea Rom - Post - Telecom, s-a înfiinţat Regia Autonomă Radiocomunicaţii, care în anul 1998, prin reorganizare, a devenit Societatea Naţională de Radiocomunicaţii S.A.
Astăzi, RADIOCOM se afirmă ca una dintre cele mai importante companii din industria comunicaţiilor din România, fiind deţinută în întregime de stat prin intermediul Ministerului Cercetării, Inovării şi Digitalizării, acţionarul unic.
De-a lungul celor 32 de ani, compania şi-a consolidat poziţia pe piaţă, ajungând să fie principalul furnizor naţional de servicii de broadcasting şi un actor important în domeniul comunicaţiilor electronice.
RADIOCOM şi-a dezvoltat în mod constant cele două mari linii de business, adaptându-se continuu la noile tehnologii pentru a-şi consolida şi diversifica gama de servicii în domeniul comunicaţiilor electronice. În urma acestor eforturi, compania a devenit un pilon credibil şi sigur, recunoscut ca un partener de încredere datorită profesionalismului specialiştilor săi.
"Aniversarea RADIOCOM este un moment special în care celebrăm succesul şi continuitatea unei companii româneşti de top, ale cărei servicii au câştigat încrederea unui număr mare de clienţi importanţi din diverse sectoare de activitate. Toate serviciile şi produsele pe care le oferim clienţilor noştri reflectă angajamentul constant de a le oferi soluţii personalizate şi de a depăşi aşteptările în materie de calitate şi progres tehnologic.
RADIOCOM reuşeşte să- şi menţină o prezenţă distinctă şi respectată pe piaţa de telecomunicaţii datorită eforturilor specialiştii săi, care sunt caracterizaţi prin perseverenţă, seriozitate şi motivaţie. Implicarea lor a contribuit în mod semnificativ la succesul durabil al companiei în asigurarea poziţiei de lider pe piaţa de telecomunicaţii.", a declarat Alexandru - Hazem KANSOU, Director General al RADIOCOM.