24.06.2011 - Radiocom, partener la prima ediţie a Târgului pentru IMM-uri 2011



Radiocom vă invită la Târgul pentru Întreprinderi Mici şi Mijlocii

RADIOCOM, în calitate de Partener, vă invită să vizitaţi prima ediţie a Târgului pentru Întreprinderi Mici şi Mijlocii, care se desfăşoară în perioada 23-26 iunie 2011, în incinta Centrului Expoziţional Romexpo.

Prima ediţie a Târgului pentru Întreprinderi Mici şi Mijlocii (IMM) se adresează mediului de afaceri, consultanţei în domenii de interes financiar, bancar, imobiliar, marketing, asigurări, design interior, echipamente IT şi multe altele. Scopul evenimentului este acela de a informa întreprinzătorii despre soluţii viabile pe care le pot folosi pentru a-şi dezvolta propriul business.

RADIOCOM prezintă, în cadrul Târgului pentru IMM, o gamă largă de servicii în domeniul telecomunicaţiilor, servicii pe care antreprenorii participanţi la acest târg le pot achiziţiona cu scopul de a-şi derula propriile afaceri în condiţii sigure de comunicare şi la cel mai bun raport calitate – preţ, economisind, astfel, timp şi bani.

La eveniment participă cei mai importanţi factori implicaţi în dezvoltarea mediului economic, începând cu reprezentanţi ai instituţiilor guvernamentale care reglementează activitatea segmentului economic, specialişti din instituţii financiar-bancare şi companii care dezvoltă produse şi servicii pentru IMM-uri, guvernanţi şi parlamentari.

RADIOCOM, unul dintre principalii furnizori de reţele şi servicii de comunicaţii electronice din România şi, în acelaşi timp, lider de piaţă în domeniul broadcasting-ului, furnizează servicii adresate, în special, segmentului clienţi de business. IMM-urile prezente în cadrul acestui târg au posibilitatea de contracta serviciile broadband de tip WiMAX (Worldwide Interoperability for Microwave Access) pentru care oferă suport şi consultanţă specialiştii RADIOCOM prezenţi la târg. Această tehnologie wireless este extrem de utilă în dezvoltarea IMM-urilor, prin beneficiile pe care le oferă: flexibilitate, performanţă superioară, costuri reduse, compatibilitate cu Internetul mobil, posibilitatea de a oferi toate serviciile IP.

De asemenea, datorită infrastructurii complexe la nivel naţional pe care a dezvoltat-o, RADIOCOM poate furniza servicii în zone mai puţin accesibile altor medii de transmisie, unde ceilalţi operatori telecom nu dispun de soluţie tehnică.

RADIOCOM este marcă înregistrată a Societăţii Naţionale de Radiocomunicaţii S.A., companie de stat subordonată Ministerului Comunicaţiilor şi Societăţii Informaţionale (M.C.S.I.).

Portofoliul RADIOCOM include, în prezent, aproape toţi operatorii de telecomunicaţii din România, dar şi utilizatori finali de servicii de comunicaţii din domenii importante, precum bănci, instituţii financiare, companii multinaţionale, etc.


Departamentul Comunicare Imagine